Perfil

[ Com que no sé si algun dia el canviaré, i per a que quede constància, penge en aquesta nota el perfil que he improvisat aquesta mateixa vesprada, i que servirà per a "identificar-me" tant ací a Blogger com dins el Campus Virtual de la UOC (fa temps que vaig esborrar el que tenia allà perquè havia quedat completament obsolet, i no en tinc). ]

El meu nom és Emili, tinc 29 anys i sóc d'Almoines (prop de Gandia, la Safor).

Sóc llicenciat en Matemàtiques (UV, 1996-2000) i en Humanitats (UOC, 2002-2006), i en breu començaré un Màster Oficial sobre la Societat de la Informació i el Coneixement a la UOC.

He treballat durant set anys (2000-2007) en el terreny de la Investigació de Mercats (a mig camí entre l'Estadística, la Informàtica, el Màrketing i les Ciències Socials) en dues empreses distintes. Però després d'haver aprovat sense plaça unes oposicions a Secundària aquest mateix estiu a València, espere incorporar-me com a professor substitut de Matemàtiques al llarg del curs que ara comença.

No llegisc massa, però escolte bona cosa d'audiollibres. M'agrada vore pel·lis d'acció en el cine (més que eixos romanços que em duu a vore Marta). No escolte massa música (i damunt és la mateixa des de fa deu anys) i gairebé he deixat de tocar el piano. A penes faig esport i menge bastant malament. Així que un dels pocs hàbits que jutge virtuós (per moderat) és el d'escriure en el meu blog, que vos convide a visitar per a més detalls.